onsdag 4. februar 2009

Brownies

I dag har jeg hatt en ordentlig sløv dag, med lite innhold!! Det er lenge siden jeg har gjort så lite som idag, fikk Noah i barnehagen kl 10, dro rett hjem, fyrte i peisen og sovnet på sofaen!! Albert, familien Andreassens hund, er hos oss idag, og heldigvis kom svigerfar innom og tok han med en tur i skogen. Husmor sov!!!! - Til lunsj fikk jeg i meg brownies, leftovers fra jentekvelden jeg hadde her på lørdag, og jeg må si at samvittigheten ikke gjorde meg en tjeneste idag.. gud vet hvor mange kalorier jeg klarte å presse i meg!!! Men gode var de iallefall, og til anbefaling!!!!Men kanskje ikke som lunsj, det ble litt i overkant mye sukker...

Nå sover lillemann, det er blitt kvelden, og jeg skal rigge meg til i sofaen og se Ugly Betty, The Mentalist og Dirty Sexy Money!! Favoritt kveld når det gjelder tv shows. Følger egentlig med på Brothers and Sisters, men laster ned og ser de "på forskudd!!!! God tv kveld:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar