mandag 4. april 2011

Endelig VÅR!!!

Deilig med vår, sola titter fram, dagene blir lengere og humøret tar seg opp! Jeg er definitivt et vår\sommer-menneske, og har kommet frem til at jeg kun eksisterer på vinteren, og jeg kjenner at jeg lever når det er mer enn 10 grader varmt på stokken!

Og så får jeg gjort så mye mer enn bare å ligge under pleddet for å holde varmen.... som f.eks å jobbe mer, noe som strengt tatt skulle vært gjort selv om det er kaldt!
 Men nå har jeg fått ut fingeren, og skal begynne å tatovere på en flott, liten hudpleie klinikk på Frogner i Oslo, nærmere bestemt Thomas Heftyes gate.
Fix eies av Ann Helen, en blid og flott jente, og hun har flinke og flittige hudpleiere i sving hos seg. Jeg skal i utgangspunktet jobbe der torsdager, og gleder meg til å tatovere masse, det er virkelig morsomt:-)

Førstkommende torsdag, den 7 april, er den første kvelden min der, en kundekveld med faste kunder, og jeg skal demonstrere og fortelle litt om hva jeg faktisk gjør. Ina, en god venninne, skal være modell, og jeg skal ferdiggjøre eyelineren hennes(vi har allerede gjort det en gang, nå er det påfyll og korrigering). Gleder meg lassevis!!!!:-)

Her er jeg i aksjon, nettopp på Ina, men her er det leppene som får påfyll!!

Ha en strålende vårdag,

XOXO Silje


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar