mandag 11. april 2011

SemiPermanent MakeUp

Torsdag kveld var jeg på kundekveld på Fix Hudpleie på Frogner, og demonstrerte Semi-Permanent Makeup, og den heldige modellen var Ina, en god venninne, som jeg allerede hadde tatt en liten vippeforsterkning på. Desverre har jeg ikke før bilde akkurat her og nå, men hun er foreviget uten tatovering, og jeg skal legge det ut senere.
Kvelden på Fix var vellykket, og det var mange søte og herlige kvinner innom, og jeg har allerede tatovert to av dem;-)
Ina var som alltid en perfekt modell, og selv om det ikke er ekstremt vondt å bli tatovert, er det jo ikke veldig behagelig, men Ina var som sagt roen selv:-)
Her kommer et lite etter-bilde, dette er tatt umiddelbart etterpå, og hun er litt hoven over øynene, men ikke ekstremt. Verre en dette blir det heller ikke!! Hun har fått en tynn eyeliner oppe, det er viktig for meg at det skal se naturlig ut, og det synes jeg dette ble.
Rett etter tatovering av tynn eyeliner oppe!

Jeg skal tatovere igjen på torsdag, og gleder meg, for dette synes jeg er morsomt:-)

Til neste gang,

en vidunderfull dag til deg fra meg:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar