mandag 4. april 2011

OH LYKKE!!!

Hurra!!!
Jeg har fått verdens beste jobb!!

Etter ett 1gangs intervju, så ett 2gangs intervju, og deretter en laaaaaang ukes venting, fikk jeg telefon fra den nye sjefen min, Ann Kristin, som blid meddelte at jobben var min, dersom jeg ville ha den(måtte nesten le litt da, var jo ikke mye annet jeg ønsket meg mer enn akkurat det jeg ble tilbydd).

Så jeg takket takknemlig og lykkelig JA, og er nå selger for Thalgo og Perron Rigot i Norge!




Gleder meg til å jobbe sammen med flotte mennesker, og ikke minst med flotte produkter!
Skal selvfølgelig skrive litt om produktene her, men det får bli etterhvert, må jo lære meg dem ordentlig først!
Men det ser jo fantastisk deilig ut, og man får assosiasjoner med middelhavet, bare ved å se bilder av produktene:-)


Til neste gang,

Lykke til deg fra meg:-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar