onsdag 6. april 2011

Lykkelige Lille

Da jeg var liten, trodde jeg at jeg het Lille:-) Det var nok fordi min vakre mamma kalte meg lille foran alt, som lille skatt og lille venn...derav Lille:-) Og jeg var et lykkelig lite eksemplar av et barn.


Lykkelige Lille Silje i ny badekåpe, sydd av mormor, og favoritt blant plagg:-)




Lille-navnet har heldigvis ikke blitt hengende, for akkurat passende hadde nok ikke det vært, spesielt ikke når jeg hadde vår sønn i magen!!! Tenk telt, og gang med lavvo!!! Begynner å nå match-vekta nå, og er igrunnen ganske fornøyd, så vi lar det være med det:-)

Men lykkelig, det er jeg! Spesielt fordi jeg har så mye å være takknemlig for!
Jeg har en herlig liten familie, dvs EkteMannen og vår lille skatt (navnet går visst i arv, selv om han faktisk heter Noah;-),Mammma og Pappa og søsknene mine( 4 i tallet). Jeg har en fantastisk svigerfamilie som jeg er utrolig glad i,  flotte venner, og er frisk og rask. Heldigvis!( Har jo vært så uheldig å hatt kreft, men det skriver jeg om i et annet innlegg....)

Såh, det var dagens lykkeutblåsning,

Til neste gang,

En strålende dag til deg fra Lille meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar